Cikkek : A cigányság, elmebetegek felemelésének egyik történelme |
A cigányság, elmebetegek felemelésének egyik történelme
2008.08.27. 12:41
![](portal/emberi-ertekek/image/news/varazspalca.gif)
A cigányság és a keleti népek felemelésének egyetlen módja: egy nagy közös áldozás. Ezzel egyidőben kezdték születésem előtt az elmebetegek kiengedését, melyek Benedek Katalin BI Aranyketrec könyve szerint honfoglalást végeztek a pusztában, s azóta tart a felemelésük, különösen a rokkantaknak, a bénáknak, csonka-bonka zsidóknak, melyben nagy részt vállalnak sebészek egészséges emberek tönkremenése mellett. Az elmebetegek taníttatását, emelését egészségügy hajtja végre, ők vették fel már 1995-ben egészségügyi alkalmazottnak az alkoholistákat is, pszichológiai tesztek alapján. Akik szerettek volna bánni, törődni emberekkel, azokat eltanácsolták. A pszichografológiai és bibliai Babilonnak négy kora van: aranykor, ezüstkor, vaskor és cserépkor. Erről József álma Egyiptomban bibliai fejezetben olvashatunk, Kapitány szoborként is van ábrázolva. A Késő- lópata jelhez a sárga cédulás Időjelek Almanach-ban szereplő, magát tevő Vass Tibor írta meg az árnyékvilágot védő - esőtől, illetve Esőember szerinti csapások sorozatától - esernyővel kiadott Forgószél kötetét Idegenhangú Évával, fekete mágiával ábrázolt démonokkal, szörny-alakokkal, a végén azzal, aki a fogakat kiszedi, azzal a sóhajjal: SZÉGYENE HÁLA! HIÁBA-TOLLAL, HIÁBA!
Szepes Mária: Pszichografológia,
az okkultisták mélylélektanával és elmebetegségeivel
Borítón: vörös véresnek tűnő tintával írva a cím
Bibliai helye: János jelenései Halál és népei démonokkal, a karmikus népek metafizikája főleg egyiptomi jelek alapján.
Ilyen karmikus írásaik voltak a költőknek, akik napkeleti erkölcseikkel írtak, s ezért díjakat is kaptak, a cigányság felemelőiként, mint a borsodi Horváth Gyula, akit Németország tűntetett ki díjjal, s azt írta, itt nem engedik dohányozni, nyitott tüdejüket orvosolni kell, s levenni róluk az orvosok bakancsait, szorgalmas világmegváltóra van szüksége a cigányságnak, melyet a Pszichografológiai sorozat és a saját egészségügyi-szociális hálózatuk jelent számukra.
Weöres Sándor csodagyereknek számított, távol-keleti utazásokat tett. Azt írta: egy másik világ küldte őt. Művei: táncosnők, de profundis. Reménytelenség könyvében megjósolta, hogy nem felfelé, hanem lefelé épül a templom.
Alakmása egy fiktív költőnő: Psiché, amelyik félig nemes, félig cigány. A Pszichét megtaláltam a Katalin névmagyarázóban is leszbikusként. Weörest foglalkoztatja a teremtés, emberré válás, a megváltás. Ezért írta meg a Theomaghiat, Istár - Ízisz - pokoljáratását,a zöld Médeia-t, Minotaurust, Orpheust, A dob és táncot, A négy koralt, Keresztöltést, Grádicsok énekét, Nasszézus himnuszt, Vénusz-Jézus táncát, A szörnyeteg koporsóját, Mária mennybemenetelét - jelenleg itt jár a magyar média.(2000. március). A zöld Médeia-t Tandori Dezső fordította le, s belehelyezték riadt háziasszony áldozatukat Sylvia Plath Üveggyöngy című könyvébe, mint e könyv része. A Nasszézus himnuszt a blogban leírtam, pokoljáratást jelent, istenek leleplezését. …
Azt hiszem, sikerült még azokat is pokolba vinnie, akik nem foglakoztak a keleti okkultisták pszichografológiai elmebetegségeikkel. Elméletei a 20. századi ember számára elfogadhatatlanok (Magyar irodalom története) - mégis rengetegen nőttek fel ezen emberáldozás örömével a boldog jövő reményében. Nem tudom, a szamaritánusoknak mikor volt eltörve az orruk fülük, elszedve mindig mindenük, mint fülbevalósoknak, amiknek azt írták, hogy keresztutakat is építettek Rómában.
Weöres rájött arra, hogy a cigányság és keleti népek felemelésének módja csak áldozás lehet.
Weöres antiszemitista lett - később urbánus”- humanizmus (Radnóti, Jékely, Rónay, Dsida Jenő, Sik Sándor, Fodor József, Áprily Lajos, stb. voltak az eszmetársai - , könyvük új-magyar rokonsággal: Antológia Humana Avon-nal, Puszták népével Illyés Gyula könyvei szerint, füvesekkel, akik kábítószer, gyógyszer hatása alatt alkotnak...)
Az okkultista elmebetegek írása:
Az elmebaj valójában építő folyamat Szepes Mária szerint, amely felszínre kényszeríti és juttatja a személyiségben lappangó gyógyíthatatlan lelki betegség gócait. Az elmebajon át ürülnek ki a jellem fekélyei. A kikristályosodott mánia a léleknek éppoly gazdag és különös megvalósítási lehetősége, mint például az álom. A téboly, ahogyan az álom is, lerázza magáról a józan valóság törvényeinek gátjait, s legképtelenebb eszméit meggondolás, szégyenkezés nélkül megvalósítja.
Az okkult mélylélektan az elmebajokat két nagy csoportra osztja: Az egyik csoportba tartoznak a fizikai sérülések – amiért testet összetörvén bárhol megrontásra kerül az elmeosztályok részéről az ember -, az örökölt hajlamok, a kábítószer-élvezet, az iszákosság, a nemi bajok, a túlerőltetés – ezért is dolgoztattak majdnem ingyen embereket -, az idegkimerülés és a különféle megrázkódtatások következtében kiváltódó elmezavarok. Ezek szervi jellegük ellenére, mint minden, ami születéssel hozott terhelés, nyomorékság, gyengeség, vagy akár külső sorscsapás – KARMIKUS – SÁTÁNI EREDETŰEK.
A másik csoportba tartoznak a lelki természetű elmebajok, amelyeknél semmiféle testi, szervi elváltozás nem mutatható ki. A lélekkel rendelkező népeket lásd: Fejezetek a szexualitás történetében-ben, vagy egyéb leplezés végett kiadott könyvekben.
MINDKÉT ELMEBAJCSOPORT GYÖKERE: A DÉMONI ELEMEK ELURALKODÁSA AZ ÉRTELMI-ERKÖLCSI KONTROLL GYÖNGÜLÉSE.
A grafológia Szepes Mária szerint az ember személyiségét vizsgálja, vagyis pszichografológia, mert az írásformák és vonaltendenciák mögött rejlő okokat kutatja, például az előző karmikus életet, rögeszmeszörnyeket, ferde hajlamokat…
A karma-csomópontokból, azok irányvonalából, melyekből a titkos népnél a gátak, betegségek keletkeznek és élő, dűlöngélő, kétségbeesett, hadonászó, kiáltozó, ágáló, önimádó, rögeszmés vonalakból és ábrákból kifejti a gyógyulást, a felszabadulást és időtartalmát is. A jó pszichografológus következtetni tud a személyiség előző születéseire, sorsára is. A szimbólumnyelv s a vonal-rejtjelek műfordítója.
Az orr az egyéniség akarati részét jelképező szerv valójában a hímvessző szimbóluma. Az alkotó, minden érvényesülésre törő, harcos és hódító férfias személyiség kikristályosodása. A merész orrban a történelemformáló, hódító és energikus férfiasság jelét látták minden időben.
Az orr különféle torzulása az alkotó szellemi képesség, az akaraterő és a nemi potencia együttesének hasonló torzulását jelenti. Tudjuk, vannak tört orrúak a régi zsidó népek között, talán egykor jeruzsálemieknek hívták ezeket. Így került bele Istár pokoljáratásba is, hogy orrát, fülét elmetélik, mindig mindenét elveszik, házát megégetik tűzzel, őt magát átadják szeretői kezébe, hogy azt tegyenek vele, amit akarnak. Legalábbis erről íródott – ebből a bibliai részből – a Képes történelemben megtalálható Istár pokoljáratás, mely ennek a Pszichografológiának is része. Érdekes, hogy az egykori rima Jeruzsálemes Istárból Babyloni rege lett.
Babilónia jele az egyetemes kereszt, mint minden ősi népnek, kulcsszimbólumként foglal helyet a kozmikus kapcsolatot ébren tartó, mágikus erejű varázsábrákban. Babilónia keresztje a mindenség kialakulását szemléltető ábra, amely a megnyilvánult világ eszmeszerkezetét ábrázolja. Bibliai megfelelőjét a régi és az új-Testamentumban egyaránt megtalálhatjuk Babilonnak, valamint az adventista könyvekben, a Talmúd-ban, régen aranyszobor szimbólumával, József álomfejtő jóslataival, jelenleg Belzebúbbal, aki dögnépével ezen tanokat képviseli.
Babilonnak négy kora ismert: aranykor, ezüstkor, vaskor -ez változtatja meg az időket és a törvényt kétszeres Főnix elmélettel, báránnyal -, cserépkor.
Régen Babilonhoz zenészek, kereskedők, szakmák képviselői tartoztak a Biblia szerint, mely úgy fog elsüllyedni a jóslata szerint, mint egy malomkő a vízben.
A nagy feszültségű, elvont ábrájuk közepén ott van a Logosz-gyökérből, az Ige-gyökérből szétsugárzó egyetemes fénykereszt. Ez a létbe lépés kapuja. Egy függőleges, mozgásban levő, hímnemű varázspálca és egy vízszintes, nyugvó, nőnemű erővonal: a megtermékenyített Máter, az ősanyag.
A hatágú csillag a magasságból leáradó és a mélységből feltörekvő energiák egymást kiegészítő, egymást támogató harmoniáját, a robbanásban levő mindenséget, az alsó kisebb kör az eszme elnehezült, anyaggá sűrűsödő súlypontját jelenti. Az órainga-féle nehezék Szepes Mária szerint az operáció színhelye, amelyben az eszmemindenség szempontjából a döntő átalakulások megtörténnek.
Ugyanezt fejezi ki a káldeusoknak, mint egykori varázslónépnek a mindenség kialakulását szemléltető ábrája. A káldeusi varázslónépet is megtalálhatják a Bibliában, nem szégyenlik a fát ringatni az ölükben – vagy ehhez hasonló szavakkal. Fedd fel a hosszú ruhád, menj át a folyókon, mert nem mondanak többé nemzetek úrnőjének – szöveggel.
A hinduk bonyolultabb formában, de ugyanezt ábrázolják. A keleti bölcselet – mely napkeleti népként található meg a Bibliában - hatalmas eszmékben gondolkodik. A diagrammja egymásba beépített kozmikus egységek elvont eszméjét is kifejezi, azt a kabalából – a betű, szám és névmisztikából – ismert tételt, amely szerint minden szervezet része, alkotóeleme egy nála hatalmasabb kozmikus szervezetnek. A középpontjában feszülő kereszt megnyilvánult a mindenség minden látható és láthatatlan ideáját a maga törvényeibe zárja. A kabalát minden Olvasó ismeri talán, Jákób létrája is megtalálható a Ragyogás könyvének nevezett könyv szimbolum tárában, így könnyebb belehelyezni a Bibliába, amely létrán állítólag az angyalok jártak le-fel Jeruzsálem felett, s egyikük Jákóbbal bírkózott, csípőcsontját kifordította. Azóta népüket karmikusan felismerhetik nemcsak a nevek, számok misztikájának állandó érvényesítésében, hanem sántaságukról is. Ilyen sánta a Jézus élete talmúdi egykori vezér is, akit szőrösnek is neveztek. Egyik könyvben fedeztem fel tavalyi olvasásakor, hogy most a sánták kiválasztottak, s szolidaritásban kell lenni velük egészségeseknek úgy, hogy ők viseljék karmikus feszületüket, míg a nyomorékokat, elmebetegeket emelik. Érdekesség talán: az én bal csípőcsontomat a bölcsődében rántották ki a helyéről, s nem tudták, miért sírok éjjel-nappal.
Tehát innen vannak a szerencsés és szerencsétlen nevek, rájuk ütött mágikus bélyeggel, mely fog állítólag, a születési idő asztrológia szerinti szerencsétlensége, vagy szerencsés időpontja a gyermekek megjósolásával együtt, melyről bővebbet Noé bárkájának is nevezett Vörös oroszlánban is olvashatnak a Tabula smaraginával együtt j elenkori megjósolt szülöttekkel, akik világhírnévre is szert tettek.
Mexikó ábrája a klauzúrába zárt keresztet pillangószárnyakkal ábrázolja. Talán emlékeznek kedves Olvasók a Pillangó című filmre, melyben a fegyencre ezt a jelet is tetoválták.
Érdekesség: a jungista pszichiáterek alapelmélete az aranykorról, arany jóslatokkal és jele: madárszárnyakon lebegő kör, közepén körbe zárt kereszttel. A madárszárny sas-szárnyakra hasonlít, megtalálható jelenleg is némely vonat elejére téve a jelrendszer, s ez volt a II. világháborúban a nácik egyik jele is, vagyis a Rosmanné által írt adventista kiadó egyik kiadványa: A depresszió című könyv igazat írt, valóban India emelkedett, hiszen az ő történelméről van szó a Pszichografológiában.
India és Mexikó jelképrendszere az egyetemes, mágikus jelentőségét hangsúlyozza a szárnyakkal, s arra a titokra utal, hog a lét bejárata – de kijárata is, a mulandóság oldópontja, elvont, szellemi téren rejtőzik, ott, ahová csak a megtisztulás szárnyán lehet eljutni.
A könyv végig a nemiséget taglalja, az alsó zónát, hol az operációkat, a gyógyulásokat végre kell hajtani. Nem véletlen az egybeesés egy másik könyvben megtaláltakkal, amelyben bozótnégerekkel indul a könyv, a mayáktól kezdve az összes fekete szellemvilágot érintve eljut a jungista, majd freudista pszichiáterekig, elmeosztályaikkal együtt, majd jön az újkori kommunizmus nudizmussal, de ezt majd egy másik írásban kifejtem részletesen. A címe: Fejezetek a szexualitás történetéből.
Az alsó zónában tükröződik a jellem függése, vagy függetlensége, agresszív, támadó, birtokló hajlamai, vagy passzív leigázottsága a szerelemben. Ezen a területen mutatkozik meg a szadisztikus-mazochisztikus hajlamok legalacsonyabb rendű, nemiségben kirobbanó formája, de ide nyúlnak vissza a tudattalan félelem, a rejtélyesen önpusztító halálvágy gyökérszálai, hurkái, szakadékvonalai is.
Az öngyilkosságok mindig börtönviseltek között történnek. Így is kerültek egykor megjelölésre tetoválással, fekete bőrcsukló szíjakkal a börtönből szabadon engedettek az ötvenes években.
Ha ember lesz öngyilkos, ott mindig egy nagyobb hatalmat kell keresni a háttérben, olyat, mely az emberek fölött uralkodni tud, mely nem nehéz, hiszen nem lehet védekezni ellenük.
A középső zóna írásban jobb oldala térfele a világgal való viszony kiegyensúlyozott ritmusát, vagy a különféle, mérsékelő szellemi-erkölcsi gátlások hiányait tükrözi e két végletpont közötti változatok gazdag skálájában. Erősen jobbra dűlő betűkkel írnak a fantaszták, a dühöngően türelmetlen időemigránsok, a rögeszméktől üldözött neurotikusok, vagy a betegesen jókedvűek.
A gőgösen elkülönült elefántcsonttorony befalazott lakója innen tekint le a mélységbe, a nyüzsgő hangyavilágra, a Bábel tornyának baljós erődje e zónán át törekszik elérhetetlenségre. Itt repkednek az ékezetek madárszárnyú, vérbő, vagy vértelen torpedói, surrognak a szellem nyilai. A mágikus hurkok, horgok, a mások akaratának leigázására törő erővonalak itt szövődnek elvont, de áttörhetetlen börtönrácsokká. Ebbe a zónába lengenek fel a felső szárak léggyökerei, piramisai és magasba nyúló antennái.
De a vonalak táncolnak is, mint meztelen nimfák a mitikus liget sötétzöld gyepszőnyegén; játékos és leleményes, bizarr lépésváltozatokat szőnek a nagy Pán tiszteletére, akit művészetté emelt nemi energiáikkal szolgálnak. Nem régi a pán-európai Unió története, melyből mostanra a Pán elmaradt. Jele a Pánnak kecskeszem, fekete kocka alakkal.
Pán híveinek írása: kéjtől zengő, lebegő, táncoló faunnimfa hieroglifák, amelyek mindig jobb felé forognak, jobbra hajlanak, túlfűtött hullámokat vetnek fölfelé és szenvedélyek sötét vizébe merítik vágyakozó testüket lefelé. Ezek az írások nagy, kanyargó kacskaringókat rajzolnak a felső zónákban, középen különleges alakzatokban tobzódnak, az alsó zónákban széles alapú, bővérű gyökereket eresztenek. Ilyen volt Zichy Mihály aláírása, mélységben elkalandozó, s hurkolás nélküli alsószárképzéssel, mely a szeretkező,de érzelmileg társtalan, de kapcsolatokat személytelenül szövögető jellem szimbóluma.
Nem írom le az írásritmus jelentését, sem a szadista, s különféle hajlamokkal rendelkezők írását, mert nagyon sok lenne. Javaslom, akit érdekelnek a karmikus sorssal rendelkező régi bibliai népek jelleme, olvassa el ezt a könyvet.
Tény, hogy hatalmas szexuális eltévelyedésben lévő halálsorompókon túlnyúló ezoterikus népekről van szó, mágikus nagyfeszültséggel. Az egyszerű, erős érzékiség, a személytelen, nemi beteljesülésre törő, erotikus fantázia duzzadt, feszültséggel telt, vérmes alsó szárakkal rendelkeznek.
Elmebetegek írásában ijesztő végleteit láthatjuk a szimbolikus életerő-vértócsáknak: indulat-lávaömlések, idegnedv-kirobbanások.
Az emlékezet kiesések, képzettársítási zavarok írásmódja mélyen gyökeredzik az alsó zónában, ahol egymást keresztezik az alsó gyökerek. Ugyanígy belerajzolják írásaikba a zsidók a daganatokat is, hatalmas nagy mélyben lévő duzzanatokkal.
A pszichografológia karmikus halál népének gyógyítását művészetterápiával, a szimbolikus beszéddel több lélektani iskola vezette be. A módszer legismertebb úttörője: dr. Margaret Neumburg New York-i születésű művész-pszichiáter, aki egész életét ennek a sajátos gyógymódnak szentelte. Betegeinek írását, rajzait szimbolikus beszédnek nevezte el. 13 hónapig kezelt egy Anna nevű leányt, 63 festmény készítésének erejéig, melynek a végén a gyógyulását szivárvány és virág formájában festette meg.
Az első képén hatalmas festéknyomok láthatóak, össze-visszasággal. A festményének a címe: apám.
Anna egyetlen gyermek volt. Szülei egész gyermekkora alatt teljes függésben tartották. Kora gyermekségében erősen azonosult anyjával. Kamaszkorában hirtelen apja férfias birtoklási energiájának varázsa alá került. Ettől a pillanattól kezdve rettentő benső világában élt. Az apja iránt érzett, elnyomott szenvedély és a gyötrő taszítás küzdöttek benne. Második képének az Élve eltemetve címet adta Anna.A pszichiáter a képeket az Ödipusz-komplexum alapján magyarázta az apa iránti gyűlölet fantáziával.
Érdemes áttanulmányozni a zsidó csapások, a démonok meglevőségét az írásban. Ezeket általában fekete pacákkal ábrázolják, sőt freudista pszichiáterek mai napig ilyen „paca-kártyákat” rakatnak ki nem halál-ezoterikus emberekkel is, melyből következtetéseket vonnak le, hiszen minden pacaképnek megvan a saját jelentése. Még az ékezeteket is lehet démonok formájában ábrázolni, vagy az alsó zónákba helyezni őket.
Sok művész köt frigyet démonokkal, ezek tartják a beavatásokat is. Nemrég olvastam a Kelet lírai karámjának egyik könyvében: „…sérelem érte a természetet, felélesztettük a démonokat?..”
A mágikus költők írásának másik jellegzetessége a mélységbe hulló vonal, mely haláluk előtti írásukat mutatja.
Mágikus jelképek:
Nevadai sziklálon megjelenő jelkép, a Nap ábrája, melyből nyolc sugár indul az ég felé.
Tudjuk, hogy Nevada titokzatosságát nemrég leplezték le, s kis apró üregeket is találtak ott falakban, ha jól emlékszem.
Jelképe egyetemes. Fizikai értelemben a napkelte tényét jelenti. A kötésből, a kettős négyzetből kiszabaduló végtelenség jellemzi.
A második a lenyugvó Nap jelképe:
Ebből a körből szintén nyolc sugár indul ki- de lefelé. Visszafejlődési folyamatot jelent asztrális értelemben, a lélek elsötétülését, s mentálisan, értelmi síkon a szellem alámerülését.
A harmadik Nap ábra a delelőn sugárzó Napot ábrázolja, szintén egyetemes jelkép. A körből kiinduló sugarak száma 16, magasabb értelemben a kiteljesedés, a visszafejlődés és a fejlődések közötti egyensúly, a titokzatos közép jelképe. Az Isteni Én ezen a ponton minden irányban szétárasztja, szétszórja erőit. Magasság és mélység ütközés nélkül pihennek benne. E misztikus kristály egy rövid felvillanásra a Nirvána, a legmagasabb boldogság tökéletességét, s a megváltás titkát világítja meg.
Az egyetemes kereszt jelképe: Körben kereszt. Ez a mindenségnek a négy elsődleges építőjének a jele.
A sugarak nélküli kör a földi napot, a személyiséget, az elkülönült, bezárult ént jelenti.
A sötét kör az éjszaka, a látóhatár alatt pihenő Nap, a tudattalan régiók és a BARDO, AZ ÁLOM-HALÁL szimbóluma. Nemrég jártam egy aura vizsgálónál, akit a médián keresztül ismertem meg, Bardo-val fénytestet gyógyított emberen, vagyis rajtam, akinek sem árnyékteste, sem fényteste, sem asztrálteste, sem elektromos energiája, sem tudatja a feje fölött, vagyis semmilyen bibliai eredetű, vagy új missziósoknál szellemtestem, mint az indiánoknál, négereknél, halotti bűzös hidegséggel járó pondróktól hemzsegő halotti testem nem lehet, mint a Tartarosz népének.
Sötét kör, felette három fekete virágszirom-féle egyiptomi hieroglifája ugyanez, csak fehérben.
Az igazság egyiptomi jelképe a toll, mellyel az Időjelek c. könyvet kiadták 1992-ben. Aki ezt a tollat az emberszív ellenében az igazság mérlegébe teszi, azok borsodi művészek voltak.
A nyolcadik nevadai szimbólum kör nyitott kereszttel. Értelme: A Nap birodalma. Magasabb jelentései: A törvény által meghatározott lélek és szellem.
A kilencedik ábra kör, a közepén egy ponttal. Ennek kötete is kiadásra került Leplezés-apokalipszis végett, melyben a pontra kell meditálni. Ez a szent A betű, s ebben a formájában a templomot, a templom titkos lakóját és a Teremtőt ábrázolja.
A tizedik ábra a sötétségbe zuhant, elsüllyedt, mágikus kultúrák jelképe, s mint ilyen, a vízözönt is jelenti. A kígyó itt Khant, a Nagy Vizet jelképezi. Magasabb értelemben azonban az alámerült, égtől elrekesztett teremtő erő jelképe.
A 12. ábrát megfejthetetlennek minősítették. Egy kör ketté lett osztva, egyik oldalán egy emberalak látható földig érő fallosz-félével, feje fölött 6 sötét sugárral, másik oldalán a körnek egy 6-os szám lett írva.
Tisztán felismerhető. A mágikus gyakorlat következtében megindult szakadás első mozzanatát ábrázolja. A közepén kettéválasztott kör bal térfelében a mágikus ember áll, aki erőit egyoldalúan, önös irányban használja fel. A bal felé vetülő sugarak száma hat.
Kettő tehát hiányzik belőle ahhoz, hogy mind a nyolc égi ösvény nyitva álljon számára. A súlyosan megterhelt bal oldali térfél megbontja az én-kozmosz egyensúlyát. A jobb félteke rejtve ott lappang azonban a két hiányzó, részben csökevényes sugárerővonal: a jövendő tapasztalatok lehetősége. A jobb térfél alsó zónájában lévő begörbült örvényvonal a közösség felé elzárt, magányos fény tragédiáját mutatja.
A következő ábrán már létrejött a szakadás:
Egy sötét körben kiskör látható kettéválasztva, mint egy atommag, a kör felett két fül-féle sötét színben.
A titkos belső mag két része egymástól elfalazva feszül gubójában. A hasadás azonban kívül már tragikusan nyilvánvalóvá lett. A két térfél erői egymástól eltávolodtak, mint Jákin és Boaz oszlopai, külön állnak az időben és térben.
Az ábra fizikai értelmezése: Chi-po-ze. Egy száj felnyílt. Tűz és füst tört elő. Az oszlopok összeomlottak, s a Föld alámerült. A jelkép a szellem mindhárom síkon újra és újra megismétlődő tragédiáját beszéli el.
A következő szimbólumot az ősi idők jelképalkotó embere a misztikus írás megjelölésére használta:
Felső sorban három kör, alatta kettő, végül a harmadik sorban egy.
Fizikai értelemben az egyes számot jelentette, elvont értelme azonban nyilvánvaló: Ami nyugvó állapotban fent volt – közli a mentálsík három pontja -, az fokozatosan lesüllyedt azáltal, hogy működni kezdett. A nyugvó, vízszintes tendenciák függőleges, mozgékony tendenciákká alakultak át. A hármasság megmaradt, de nem egymás mellett, hanem egymás alatt. A teljes szám, az egyes, amelyben megvan a három, csak mentálsíkon zárulhat újra mágikus egésszé. Az egy a fizikai síkon magány. Az asztrálsík érzelmi örvényében minden jelenség kettős, önmaga ellentételére szétrobbant, végletes.
A fa és a kígyó egyetemes jelképe itt is megjelenik: ez az ábra olyan régi, mint maga a mindenség. A fa az életfa, a szétágazó, megsokszorozódó lét női gyümölcsöző elve. A kígyó mágikus varázspálca, a teremtő erő.
Az ismeretlen ősök a nevadai sziklákra az élet jelét is rávésték, ugyanazt, amelyet sok-sok évezreddel később az egyiptomiak ÍZISZ istennőjének bal kezében láthatunk viszont: egy T betű-féle sötét alakzat görbe aljjal, fej helyett üres sötét kör látható. Ezen Ízisz jellel adták ki az adventisták egyik könyvét, melyet Jézus Életével együtt a világvégi Utolsó Küzdelem jelent.
A következő egy ujgur szimbólum. A jelentése mehen: ember. Ennek az embernek egész teremtését és állapotát feltárják az erővonalak, mert akit ábrázolnak, az a kizáródott, balra hajló, támaszkodó, gyökereivel a mélységbe nyúló félember. Ott van benne a szakadás választóvonala.
A víz jelképe szintén fölmérhetetlenül régi és egyetemes, ezt használják a vízöntők jelének az okkultisták. Négy sor vízsugárzás.
A víz fizikai értelmében az élet bölcsője. Magasabb értelmében az érzelemvilág és az idő.
A következő ábra az U szent betűje.
Egyetemes jelentése: völgy, szakadék, mélység, csapda, visszafejlődés alsó félköre.
A következő ujgur ősjelnek szintén nem találják az értelmét, pedig kifejthető:
Egy függőleges sötét vessző földig érve, rajta egyenes két felemelt vonal, mint két kéz, egyenes két lefelé menő vonal lent, mint két láb.
Az ábra azonos a körbe zárt mágikus emberrel. A hármas végződés lent az erők alsó súlypontját hangsúlyozza és a hatalmas teremtő erőt mutatja. Jelentése: A lény, akiben az égi és a földi törekvések ellentétbe kerültek. A képlet egyébként a teljes égi-földi ellentét erővonalábrája, amelyben már létrejött a szakadás feltétele. Formája egy furcsa ősgyíkra emlékeztet, de a farok itt kifejezetten a fej mélységi párhuzamaként jelenik meg, minthogy lényegében az is. A farok az értelem, a szellemi erő éles ellentéte, mélyégbe vetülő árnyéka, akár az állati jelleget hangsúlyozza, akár a hímvesszőt jelenti. Az állati farok és a hímvessző egyaránt mágikus hatalmát vesztett varázsvessző.
A sokasodás ujgur jelképe a háromszirmú virág.
A kettőből lett harmadik, a testet öltött világ mágikus szám-varázsábrája: három apró kis csillag-alakzat.
Az ősbetűk egészen világosan megmutatják mindenségközpontú jellegüket, s azt, hogy mágikus műveletek építőkövei voltak.
A legrégibb kínai írás három egész, vagy szaggatott vonalka kombinációjából áll, s a világban lüktető, a világot létrehozó és fenntartó hármasság kifejezője. Az ősi JI CSING. A Változás Könyve végig e trigramok – három vonalból álló írásjelek hatvannégy változatával íródott. Az eredeti alapjelek száma nyolc, s ezek a világ titkos, mágikus összefüggései, az alapelemeket magyarázzák, amelyek a Ket, az űrt, az étert,a teret betöltik.
Ketnek nyolc alakja van – mondja a kínai magyarázat, s ezek a következők:
CSIEN: Menny és mennyei anyag. JANG, az első elv, minden dolgok nemzője. Éter. Folyékony, nedves. Hímnemű (Ige, teremtés.)
TÜI: Nedvesség. Hegyi források. Tavak. Felszálló pára. Súlytalanság. (Megtisztulás.)
LI: Tűz. Szépen fénylő elem. Hőség, mint tevékeny erő. Ízzás. (Tégelybe zárt feszítő energia. RAM.)
CSEN: Mennydörgés. Kigőzölgés. Tüzes. Villám és hőség. Kemény. (Robbanás.)
SZUN: Szél. Gőzölgés. Könnyű szellő. Fa. Mozgékony. Behatoló. Hajlékony. (Megtisztítás.)
KÁN: Víz. Folyékony anyag. Hűvös. Hideg. (Rugalmas oldottság egy meghatározott erővonal körül.)
KEN: Hegy. Vastagság. Mozgást gátló nyugalom. Súlyosság. (Feltámadás.)
KVUN: Föld és földi anyag. JIN, a másosik elv. Pusztító sötétség. (Anya. Agyag. A széttört egység. Szakadás. Halál.)
A mindenség egységes, de e nagy egységen belül a JIN és a JANG viszonya, összhangjuk hiánya okozza a lét harcát. Figyeljük meg a kínai szélrózsa ősi ábráját. (Benső jelével az egyik pusztai kozmetikai cég, mely holtak városa nevét vette fel Illyés könyveiből parfümöt adott ki.)
JIN és JANG, a pozitív és negatív, a sötétség és a világosság – Düasz létkörét nyolcféle elemi erejű rezgés zárja körül. Az előbb felsorolt nyolc írásjel alapján nyilvánvaló, hogy meteorológiai jelentésén túl a kozmikus erőegyensúlyt, az életet alakító egyetemes erőket sűríti mágikus ábrákba.
A legrégibb kínai képírás a világosságot így fejezte ki:
Fekete kör közepén fekete pont, mellette félkörben egy fekete hajlított vonal.
Tehát a Napot és a Holdat egymás mellé rajzolta. (Egyik mesémben magam is írtam a napról és a holdról, de csak, mi embernek felfogható, arról, hogy mindkettőre egyformán szüksége van a világnak.)
Kétségtelen, hogy fizikai értelemben is világos van, amikor süt a Nap, vagy az éjszaka sűrű feketeségét átszövi a Hold ezüstfénye. Ennek a képletnek a második értelme azonban mélyebb és átfogóbb: A fény velem marad akkor is, ha leszáll az éjszaka. A Nap az én, a személyiség, a Hold az érzelemvilág, a titkos élet, a bardo, tehát a halál jelképe. A harmadik legmagasabb értelme a Nap-Hold együttállásnak a pozitív és negatív energiák egyensúlya, az értelem és az érzelem összhangja.
A Mezopotámiában, Bábelben és Assur földjén használt írásforma, az ékírás a történelem egyik legrégibb, s igen rejtélyes eredetű kultúrnépének, a sumérnak a sajátja. Ennek az írásfajtának – Képes történelemben láthatóak a jeleik, mint a ház, ember stb. – a kialakulását modern kutatók annak tulajdonítják, hogy alapjául fatáblát használtak. A fatábla rostjai megnehezítették a kés munkáját, s az írót keresztben és hosszában egyenes vonalak vésésére késztették.….
Sok sumer jel következik ékírás formájában a Pszichografológiában, általában tölcsérvégűek, melynek jelentése régen virág volt. De látható a ház, a madár, a nő, a város.
Folytatódnak régi Egyiptom szimbólumai, mégpedig Churchward MU szimbólumai című könyve szerint, mely a mítikus őshaza, az elsüllyedt mágikus ember gondolatvilágának kifejezésére használt MU ABC.
Miért ne írtak volna Mu-ban, Atlantiszon, Lemuriában…?
Mu-ban, mint Egyiptomban egy sötét kör közepén ponttal fejezik ki a Teremtőt, a legfelsőbb lényt.
Ez a jel a Mu ABC A betűje. Ejtése Anah. A körbe zárt én. A fény isteni magja. A kozmikus templom titkos lakója a Szentek Szentjében.
A következő a H betű jele, egy furcsa alakzat szögletes véggel. A Mu-beli H betű a Négy elsődleges építő, valójában egy négyszögbe merevedett anyagsürítő spirált ábrázol. Az egyiptomi két kiegészítő hieroglifa közül az első a múlt mélységében ragyogó fényt, a Logoszt, az Igét kilélegző szájat, a második a háromsíkú fényt ábrázolja; a szellemet, amely lélekké és testté lett. Alapja, amelyen áll most, a Föld.
Az M betű jele a négyszög. Az anya, az anyaföld, az anyag, az ország, a birodalom kifejezője.
Egyiptomban az M betűt bagollyal ábrázolták, s még másik két jellel. Az egyik nyitott öl, amelynek gyökere a mélységbe nyúlik, a másik hurok, csapda.
Mu M betűje balról jobb felé, a mélységbe lendülő kígyóvonal. A teremtő erő kígyója, de horog is, amely a mélységbe vetődve fennakad.
Egyiptomban az N betűt vízszintes hullámvonallal jelezték. Értelme: folyamat, kiáradás, terjedés, mozgás.
A Tao, az Út jele a Mu-ban is a nagy T.
Az anyag mélységéből való felemelkedés, feltámadás, a végző megérkezéshez vezető Út emblémája.
Egyiptomban a T betűt az ismert ábrán kívül még két másik is kifejezte:
Az egyik a minden életjelenséget, láthatatlan szállal összefüggő egység ábrája, a másik a szellemi napfelkelte, a fejlődés jele.
Az U betű völgy, a szakadék, a mélység, a bukás vízszintes jelképe.
Egyiptomi hireoglifák:
G betű madárfejjel ábrázolva. Mágikus Hermész Triszmegisztosz, a Háromszor hatalmas avatta be Egyiptom tudásra szomjas új hívőit, mert a madárábra kifejezetten alkémiás jelkép (ezért nehezen döntöm el, hogy a Vörös oroszlán fekete mágikus zsidók – sadduceusok, farizeusok, gnosznikusok, rózsakeresztesek stb. -–könyve újkori jóslatokkal indiai, vagy egyiptomi eredetű könyv, s melyik nép felemelésére szolgál?)
Nemcsak a príma matériát, az Elsődleges Anyagot, hanem a transzmutáció, az átváltozás misztériumát is magában foglalja.
Az egyiptomiak S betűje a kígyó, melynek a feje a felső zónában balra, teste pedig jobb felé kanyarodva a mélységbe nyúlik. (Bibliában szintén fellelhető az eredete, valamint Mezőkövesd mint egyiptomi sötétségben leledzők újkori történelmében.)
Az S betűt még két másik jellel is ábrázolták:
Az első olyan, mint az ismétlés jele. A kettő által széttört egység, a kettősség, tehát a szakadás és a világban foglyul esett, a földre visszahanyatló erő jelképei. A másik olyan, mint egy jobb felé mutató sétapálca sötét színben.
A V betűt kígyó-vonal-száron jobb felé nyíló virág fejezte ki.
A V betű az alsóbb létsíkok, az anyagba merült szellem, a testet öltés jelképe. Az egyiptomi ábra Kundalini testet öltés jelképe. Az egyiptomi ábra a Kundalini testén jobb felé táruló űrrel ábrázolja ezt a folyamatot.
Most nézzünk meg néhány bonyolultabb egyiptomi hieroglifát, amelyek – ha mindhárom értelmüket kifejtjük – éppúgy meglepnek sokrétű jelentőségükkel, mint az érzékfeletti üzenettel terhes álmok.
Az egyiptomi képírás a testet hallal fejezi ki.
Mégpedig olyan hallal, amelynek teste a középső zónában balra hajlik, felül egy, alul két uszonya van, a farka mélyen lenyúlik az alsó zónába. Ez a jelkép a test egész teremtéstörténetét elmondja: az anyagi élet a földön a létből lépett ki. Míg az anyag fejlődésében elérte az embertest bonyolult magasabbrendű fokozatát, a formák számtalan változatán esett keresztül. Ezeket a változatosságokat a magzat ma is felölti a méhben töltött kilenc, vagy hét hónap alatt. A test halkorszaka itt éppen csak annyi ideig tart, mint többi átmeneti korszaké. A test és a hal világítja meg. A vízben megjelent életcsira fogantatása nem látható a látható világban, hanem a láthatatlanban történt. Minden látható dolog a láthatatlanban gyökeredzik, s ami anyagi formát ölt, annak csirája az asztrálsík ősvizében sűrűsödik. Ez a pont a kapu, amelyen át a láthatatlan világ erői a látható világba lépnek át. A hal teste, az egyiptomi ábrán a középzónában nyúlik el bal felé, a múltba. A földi test eredete tehát asztrális. Ami a fizikai síkra leszármazott belőle, csak okozat. A mélységi erők túlsúlya legyőzte a magasság erőit. A visszafejlődés tendenciái felülkerekedtek. A test a visszafejlődő lélek kikristályosodása az anyagban.
Mentális- harmadik – értelmében a haljelkép az állatöv tizenkettedik házát, a körív zárószimbólumát jelenti, vagyis azt, hogy a tizenkét jel összezárult tégelyében megy végbe a misztikus szertartás, az anyag lélekké válása.
A Szfinx jelentése szó szerint: KÉJ ÉS TITOK. Ady is írt a könnyek szfinx asszonyáról, vagyis költői világban ismert volt a Pszichografológiai egyiptomi sorozatuk, az asztrális síkon születettek asztrológiájával együtt.
A szfinx misztériumának megfejtése kétségbelenül nem fizikai értelemben található. Az asszonyfejű, állattestű lény a félisteni lények bukásának, a nemek kettéválásának, a démon születésének tragikus fenségű jelképe. Az ábrán a Szfinx jel fejére egy orvosi műszert rajzoltak.
A foglyul esett kerub és a szenvedő, néma állat drámája az ember testének klauzúrájában. Aki elolvassa a szfinx hieroglifájának szó szerinti értelmét, annak csak annyit mond: Kéj és titok. Aki azonban mélyebben belemerül a jelképbe, annak súlyosabbat, valami komoran nagyszerűt sugall: A titok a kéj. A KÉJRE ELCSERÉLT ELRAGADTATÁS, S A TITOK ELRAGADTATÁSRA ELCSERÉLT KÉJ. EZ ÍZISZ MISZTÉRIUMÁNAK ÉRTELME. S ezért áll őrt két merev mosolyú szfinx a Kis Misztérium szentélyének kapujában.
Következnek: a száj, a beszéd, a hallgatás, a tagadás jelei, a magányos szemé, mely a mentálsíkon történő látást jelenti, a világ alkotójának hieroglifája, három világ alkotójaként, mely Hermész, a háromszor hatalmas, a BUMERÁNG JELE, melyet itt egy jósnő képvisel, mindenütt a Pszichografológia Pap nevekkel volt megjelölve Pap miniszterelnök halála miatt, aki szörnyű halált halt, mely titkon maradt.
A bumeráng azt jelenti, dobni- teremteni. Ez az egyetlen hieroglifia választ ad az égitestek keletkezésének magasabb problémáira. Az egyiptomiak szerint teremteni annyit jelent, mint erőket elhajítani, amelyek végül a cselekvés elindítójához térnek vissza. A bumeráng fegyver. Útjában rombol. Ha eldobták, a benne feszülő energia vakon végiglendíti pályáján. Az elhajítás ténye megtér elindítójához, annak sincs hatalma e pálya fölött. Ilyen finom megkülönböztetésekkel fejezték ki a szent írás beavatottjai a teremtésről, a jelenségek és események szükségszerű összefüggéséről vagy a köztük lévő oksági kapcsolat tagadásáról vallott nézeteiket, a hieroglifák harmadik értelmezésében.
(1991-ben Csanyikban a V. főorvos, amikor az újságírókat kihívtam furcsa általuk felvett hamis jegyzőkönyv miatt, azt mondta vizitkor nekem, hogy: aki elhajította a bumerángot, arra visszaszáll.)
Következő az árnyék hieroglifája, mint egy gomba, majd a befejezni jelentése jön, akár egy szakasz kettéosztva. Jelentése: a problémát mindhárom síkon meg kell oldani.
A kötés jele olyan, mint egy akasztófahurok. Fizikai értelme kötni és torok. Az ősi LOGOSZ- gyökérrel, minden kötés forrásával függ össze.
Az arany kifejezésére három hieroglifát használtak. Az erő jelét, amely a lélek egyensúlyának aranyfedezete. A lefelé sugárzó, égtől eleresztett aranyét, amely a földi gazdagságot ábrázolja.
És az arany háromsíkú jelképét, amelyben az erő jele áttöri a fizikai és az asztrális zárlatot, s égi ihletet tükrözve uralkodik a három világ fölött.
Következő jel az ember-arany jelképe (Bibliában fellelhető alkémiai jelkép).
Majd a kijönni valahonnan ábrája jön, a bemenni ábrája fordítottan mutatja a kígyó-szerű lényt, ahogyan bemegy egy nyitott alakzatba.
Különös dolog, hogy ennek a klauzúrának csak bal felé, én – zóna múlt szférája felé van kijárata, s azt, ami kiszabadul a zárlatból kígyóval, a mágikus képzelet, a nemi energia, az alkotó erő szimbólumával ábrázolják. A kígyó, amely kijön fején a szakadás jelét, hátán a Nap égi félkörét viseli. A kígyó fején széthajló korona azonban még sok minden mást, egész eszmeegyüttest jelent. Ez a hieroglifa, szó szerinti értelmén túl, a felszabadulás, a megváltás kulcsát is magában rejti. Kijutni a mulandóság kötései közül csak önmagunkon át, Kundalini erőinek megtisztítása által lehet.
A kígyó, amely bemegy jobb felé, a jövő, a sokszorozódás, a létesülés felé tart. Hátáról még hiányzik a megismerés és a tapasztalatok súlya és felelőssége.
A pata jelentése annyi: KÉSŐ.
A főpap ismerte e jelkép jelentését, félelmetes eredetét, az állattá alacsonyodott szellem, az össztudattá szétrobbant öntudat tragédiáját, amikor a lény már elkésett, hogy én-mindenségének teljességében kikristályosítsa a szabadulás formuláját.
A vénusz csillag ábrája öt ágból áll, imádatot, szenvedélyes áhitatot, az órát is jelentette, mint időmérőt.
A Vénusz-elv ismeretében tudjuk, hogy e három fogalmat miért kapcsolták össze egyetlen jelképbe. A szenvedély és a művészet csillaga öt szétsugárzó varázsvesszőből áll. Ezek a fénypálcák különféle erőket bocsánatak ki és szívnak magukba. Tendenciájuk a megnyilvánulás, a formavilágból törekvő szomj, a gyönyör, az elragadtatás, amely az örökkévaló energiákat a mulandóságba szövi.
Az alvilág hieroglifája a bebörtönzött Vénusz. A vágy, amely a tér fogságába esett. A szenvedély köré zárult örök visszatérés: a karma törvénye.
Az alvilágnak több jelképe is van egyiptomi kézírásban. Ez azonban már a mélytudat szféfája. Amenti, amelybe a halott alámerül, hogy Oziriszként támadjon fel belőle. A képlet az Alkonyi bárkán utazó elhunytat ábrázolja, mégpedig Istent jelentő jelképpel, zászló-formával.
A bárka jobb oldalán a mentális napkorong az élet új hajnalát hirdeti.
A gerincoszlopot is mágikus jellel ábrázolják az egyiptomiak. (Nem véletlen, hogy az Ezoterikus könyvklub által kiadott Kundalini Jóga könyvben található kundalini – mágikus erő, melyet a gerincen át kell, akár egy kígyót felcsalogatni a fejcsakrán keresztül. Az ég és a föld energiájával is a gerincoszloponon keresztül lehet kapcsolódni, persze, csak ha egészséges, ha nincsenek akadályok az energia útjában.)
Öt csigolyából áll, mint ahogyan a Vénusz csillag öt sugarat bocsát ki. Szó szerinti jelentése: gerincoszlop. Az élet tüze. Kundalini öt állomását, a tűz megtisztulásának öt szakaszát mutatja be. A képlet alsó része, a legalsó fizikai mélypontján a leghatalmasabb, s felvezetése, megnemesítése emberfeletti erőfeszítéseket kíván. A második, a harmadik és negyedik gerinccsigolya az asztrális tűz, a művészetté tisztult érzelmi élet skálája. Az ötödik csigolya Kundalini végcélja, a Theomágia. Az isteni mágia oltára. Itt lakik az Istenek királya, aki mindhárom világ fölött uralkodik.
Otthona az örökkévalóság, az élet minden hatalmának birtokában van. Lélegzete három világon át lüktet.
Mert megtisztult és egyesítette az Eget és a Földet. Győzedelmes, nem fél többé. Az alvilágból, ahol Anubisz uralkodik, a Holtak Városa fölött: isteni önvalója felröppent: az örökkévalóság Urai közé.
A könyv további fejezetei az Opus Magnumos egyesülést, a mazochisták és szadisták írásmódjait, a homoszexálisok írásmódját mutatja be művészek és híres emberek írásain keresztül.
Az asztrális állatövi jegy írástipusai:
Ebben a fejezetben a minták kiválasztásánál olyan írásokat használtak fel, melyek írójának napháza és aszcendense ugyanabba a jelbe tartozik. Ahol a Napház az ember alapvető alkatát és jellemét, tehát testi és lelki állapotának terheléseit összegzi. Írásunkat pedig ezek együttese határozza meg.
A KOS szülött írása szenvedélyes, merész, mélyen a papírba vésett, a sorok közé utólag beillesztett vagy áthúzott szavakkal. A KOS levelek általában rendetlen benyomást keltenek.
A Kos a szakadás, a sokszorozódás, a szétáradó energiák, a robbanás képletét rejti magában.
A BIKA szülött írásképe rendes, gondosan formált, gyakran művészi – de nem túlzottan. Van benne valami gondos és statikus egyhangúság.
Érzelmek és ihletek által meghatározott gubó, tégely, klauzúra, szülőméh szimbológikus megfejtése.
Az IKER szülött írása díszes, folyékony, sokszor igen művészi, bőségesen repdeső, lebegő ékezetekkel.
Ég és Föld között lebegő kettősség. Magasság és mélység erői közé zárt tétovázó, veszteglő DÜASZ.
A RÁK szülött írása folyékonyan ömlik. Inkább kis formátumú. Kilengések nélküli. A szavak gyakran összekapcsolódnak egymással.
Az ösztönenergiák és az értelmi erők hasadása jellemzi. Ellentétes, de egyformán erős tendenciák közötti küzdelem a hő és a hideg összeütközésének gőzében. Két ikererő egymás körül forgó, örök örvénye.
Az OROSZLÁN szülött írása színes, tarka, nagy formátumú, sokszor rendetlen. Betűit erősen kikerekíti. Áthúzásaival, végvonalaival terjeszkedik. Uralkodik. Gyámkodik.
Hímvesszőjel. Teremtő, uralkodó, királyi jelkép a jelének jelentése.
A SZŰZ szülött betűvetése rendkívül formás, inkább keskeny, összeszorított, uralt tudósírás. Szeret oldal – és lábjegyzeteket készíteni. Forrásait mindig pontosan megnevezi.
Mindkét formájában a hármasság szimbóluma. Az egyik ábránál a záró erővonal mélyre kerül és kampó akaszkodik bele, a másiknál klauzúrává zárul. Ez a hármasság tehát az egyik síkján, mégpedig a jobb oldali térben elhelyezkedő fizikai síkon lekötött és megterhelt.
A MÉRLEG szülött írása csinos, rézkarc tipusú. Minden betűje színes, díszes, művészi, de ingatag. Valamilyen irányban kileng, vagy alsó és felső szárai aránytalanok, vagy dűlésszöge ingadozik.
Az oksági meghatározottság sínjéből feltörni akar, bezárt energiák jellemzik. Belső feszültség, levezetés nélküli erjedés. A megtisztulás üzemanyagát összegyújtó tégely jelének jelentése.
A SKORPIÓ szülött írása folyamatos, óvatosan formált és gondosan írásjelzett. Nem elegáns, mégis tekintélyt sugall. Mint a Rák, a Skorpió szülött is szereti a szavakat egymásba kapcsolni.
Fizikai síkon lenyűgözött erők lázadása. A törés önmaga iránti erőszakot, meghasonlást, a nyíl sebző, minden akadályon átfúródó fegyvert, a nyíl iránya megtisztulási törekvéseket mutat.
A NYILAS szülött írásképére a legjellemzőbb felfelé sodródás tendenciája, s a túlzott különbség kis- és nagybetűi között.
A nyilazó kentaurral ábrázolják. (Katalin Zirkuli által irt névmagyarázóban megtalálható jel.), aki felfelé és jobb felé lövi ki a nyilát, amely átszeli a mulandó dimenziókat és a legmagasabb szellemi síkon célba talál.
A BAK írása görcsös. A teret erősen kihasználja, s van benne valami ünnepélyes, méltóságteljes merevség.
Karmikus terhelés. A mélységi erők klauzúrája. Lepárló edény, amelynek öbléből jobb felé és felfelé lendülő cső vezet a felszínre.
A VÍZÖNTŐ szülött írásképe feltűnően tagolt, jól olvasható, s néha kimért, tömbszerű hatást kelt. Ennek ellenére gyakran találunk benne kirobbanó, lendületes, vagy görcsös, reszkető erővonalakat és ábrákat.
A fejlődése egyenletes, harmonikus hullámvonalakkal ábrázolják, a végletek kiegyenlítődésének jele az időben.
A HALAK szülött írása nagyvonalú, mozgékony, ötletes és rugalmas, de rendetlen. Szövegében sok a beszúrás. A margókon zűrzavaros jegyzetek röpdösnek.
A szétáradó, széthulló sokaságot összekötő semleges, MESSIÁSI KÖZÉP szimbóluma a Halak jelkép.
szerda, 2008. augusztus 27.
|